13 Nis 2011

The Sorcerer's Apprentice -Secrets- by OneRepublic

I need another story
                                Başka bir hikayeye ihtiyacım var
Something to get off my chest
                                  Göğsümden çıkarm içinak bir şey
My life gets kind of boring
                               Hayatım bi şekilde sıkıcı olmaya başladı
Need something that i can confess
                               Günah çıkarmak için bir şeye ihtiyacım var

Till all my sleaves are stained red
                              Tüm kölelerim kırmızıya boyanana dek
From all the truth that I've said
                              Söylediğim tüm gerçeklerden
Come by it honestly I swear
                              Dürüstçe bundan elde ediyorum yemin ederim
Thought you saw me wink, no, I've been on the brink, so
                             Beni göz kırparken gördüğünü sandın, hayır, uçurumun kenarındaydım, o yüzden

Tell me what you want to hear
                             Ne duymak istediğini söyle bana
Something that'll like those ears
                              Bu kulakların hoşlanacağı bir şey
I'm sick of all the insincere
                               tüm bu samimiyetsizliklerden bıktım
So I'm gonna give all my secrets away
                             O yüzden bütün sırlarımı vereceğim

This time
                             Bu sefer
Don't need another perfect line
                             Başka bir mükemmel çizgiye ihiyacım yok
Don't care if critics never jump in line
                              Eleştiriler sınır geçmezsem umursamıyorum
I'm Gonna give all my secrets away
                              Bütün sırlarımı vereceğim

My God, amazing how we got this far
                           Tanrım, bu kadar uzaklaşmamız şaşırtıcı
It's like were chasing all those stars
                            Bütün bu yıldızları takip etmek gibi bir şey bu
Whoes driver shining big black cars
                            Kim bu büyük siyah parlayan arabaların sürücüsü

And everyday I see the news
                          Ve her gün haberleri görüyorum
All the problems we could solve
                           Çözebileceğimiz tüm problemleri
And when a situation rises
                           Ve bir durum yükseliyor
Just write it into an album
                           Bir albüme yazıyorum
Seen it straight to go
                           Doğruca gittiğini gördüm
I don't really like my flow, oh, so
                           Gerçekten akışımı sevmiyorum

Got no reason
           Bir nedenim yok
Got no shame
           Utanmam yok
Got no family
           Bir ailem yok
I can blame
           Suçlayabileceğim
Just don't let me dissappier
          Hayal kırıklığına uğramama izin verme
I'mma tell you everything
            Sana herşeyi anlatacağım

All my secrets away
            Bütün sırlarımı verip

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...