23 May 2011

One republic ... Secret



I need another story

                            Başka bir hikayeye ihtiyacım var
Something to get off my chest
                            Göğsümden çıkarm içinak bir şey
My life gets kind of boring
                            Hayatım bi şekilde sıkıcı olmaya başladı
Need something that i can confess
                           Günah çıkarmak için bir şeye ihtiyacım var

Till all my sleaves are stained red
                                Tüm kölelerim kırmızıya boyanana dek
From all the truth that I've said
                               Söylediğim tüm gerçeklerden
Come by it honestly I swear
                               Dürüstçe bundan elde ediyorum yemin ederim
Thought you saw me wink, no, I've been on the brink, so
                              Beni göz kırparken gördüğünü sandın, hayır, uçurumun kenarındaydım, o yüzden

Tell me what you want to hear
                                    Ne duymak istediğini göyle bana
Something that'll like those ears
                                    Bu kulakların hoşlanacağı bir şey
I'm sick of all the insincere
                                   Tüm bu samimiyetsizliklerden bıktım
So I'm gonna give all my secrets away
                                   O yüzden bütün sırlarımı vereceğim

This time
                           Bu sefer
Don't need another perfect line
                           Başka bir mükemmel çizgiye ihiyacım yok
Don't care if critics never jump in line
                           Eleştiriler sınır geçmezsem umursamıyorum
I'm Gonna give all my secrets away
                           Bütün sırlarımı vereceğim

My God, amazing how we got this far
                               Tanrım, bu kadar uzaklaşmamız şaşırtıcı
It's like were chasing all those stars
                                Bütün bu yıldızları takip etmek gibi bir şey bu
Whoes driver shining big black cars
                                Kim bu büyük siyah parlayan arabaların sürücüsü

And everyday I see the news
              Ve her gün haberleri görüyorum
All the problems we could solve
              Çözebileceğimiz tüm problemleri
And when a situation rises
             Ve bir durum yükseliyor
Just write it into an album
             Bir albüme yazıyorum
Seen it straight to go
             Doğruca gittiğini gördüm
I don't really like my flow, oh, so
             Gerçekten akışımı sevmiyorum

Got no reason
         Bir nedenim yok
Got no shame
         Utanmam yok
Got no family
         Bir ailem yok
I can blame
         Suçlayabileceğim
Just don't let me dissappier
         Hayal kırıklığına uğramama izin verme
I'mma tell you everything
         Sana herşeyi anlatacağım

All my secrets away
Bütün sırlarımı verip


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...